Van onze partner Staatsloterij

Freddie laat je hart smelten!

12 december 2019 17:45

Nog even en dan is 2019 officieel voorbij. Ook dit jaar scoren Nederlanders massaal een Oudejaarslot in de hoop miljonair te worden. De Hoofdprijs? Maar liefst 30 miljoen. Dit jaar komt de Staatsloterij met een prachtige campagne: ze laten ons hart smelten met ‘Freddie’.

Centraal staat het egeltje Freddie, dat op een regenachtige dag wordt gered door een oudere man. Tijdens het verzorgen van het arme egeltje, verliest de man zijn Oudejaarslot. Hij bouwt een liefdevol onderkomen waar Freddie zijn winterslaap kan houden. Dat hij daardoor maanden moet wachten op de kans op de Hoofdprijs neemt hij voor lief. De belangrijkste boodschap daarin is niet de grootte van de Hoofdprijs, maar de zorg voor een diertje in nood. ‘Als je goed bent voor een ander, vind je vanzelf het geluk’.

"Met Freddie hebben we de succesvolle lijn van 2018 een fraai vervolg gegeven", zegt Arno de Jong, CMO Nederlandse Loterij. "We hebben een aantal elementen behouden, maar vooral nieuwe toegevoegd. We hopen dat Freddie Nederland net zo zal raken als Frekkel vorig jaar deed".

Meer Freddie? Kijk dan hier.

Egeltje Freddie uit de Staatsloterij reclame laat deze feestdagen je hart smelten. Om extra warm te blijven tijdens de kerst, mogen wij limited edition Freddie kersttruien weggegeven! En die prikken niet... 

Op 31 december om precies 00.00 uur wordt bekendgemaakt wie de Hoofdprijs heeft gewonnen. 

Wil jij 24/7 op de hoogte zijn van het laatste entertainment, lifestyle, crime en royalty nieuws?
Download dan nu de RTL Boulevard app!