Beeld © Getty Images

Rihanna lanceert lingerielijn voor borstkankermaand

01 oktober 2019 15:38

We kennen Rihanna (31) allemaal van kneiters van hits zoals Umbrella, Pon de Replay en Diamonds. Maar inmiddels is ze zoveel meer dan alleen zangeres. Zo heeft de Barbadiaanse onder andere een succesvolle make-uplijn en is ze ook in de lingeriesector vertegenwoordigd. En met dat laatste lanceert ze nu een campagne speciaal voor borstkankermaand.

"Ik wil het bewustzijn vergroten voor achtergestelde borstkankergemeenschappen"

In de speciale collectie, die vanaf vandaag te koop is, valt één kleur op: roze. Alle items in de lijn voldoen aan de kleur ter ere van borstkankermaand. 

De marketingcampagne is gericht op vier vrouwen met borstkanker: Stephanie Seban, Bianca Muniz, Johanna De La Cruz en Nalie Agustin. Hun inspirerende verhalen worden samengevat in de collectie, die samengaat met een speciale video.

Miniatuurvoorbeeld

Lees ook:

Rihanna toont beelden van haar meest sexy lingerieshow ooit

"Ik wil het bewustzijn vergroten voor achtergestelde borstkankergemeenschappen. De Savage X Thrivers-collectie vertegenwoordigt jonge vrouwen van alle lagen van de bevolking die in de bloei van hun leven kampen met kanker", zo verkondigt Rihanna in de Amerikaanse Glamour.

RiRi wil met de collectie niet alleen meer bekendheid rondom borstkanker genereren. Ook gaat een deel van de opbrengst naar de Rihanna's Clara Lionel Foundation, die zich richt op onderzoek en ondersteuning voor jonge patiënten met borstkanker. "De eenvoudigste manier voor mensen om betrokken te raken en het verschil te maken, is door deze collectie te winkelen", aldus de 31-jarige.

Wil jij 24/7 op de hoogte zijn van het laatste entertainment, lifestyle, crime en royalty nieuws?
Download dan nu de RTL Boulevard app!