Kelly Clarkson wil jonge Amerikanen naar stembus krijgen

27 oktober 2020 02:33

Verschillende artiesten van platenlabel 'Atlantic Records' doen mee aan een actie om meer jonge Amerikanen naar de stembus te krijgen. Het initiatief heet de '36% Campaign', dat verwijst naar het percentage stemmers onder de dertig dat tijdens de midtermverkiezingen in 2018 een stem uitbracht.

Miniatuurvoorbeeld

LEES OOK:

Kelly Clarkson in de clinch met eigen management

Doel van de actie is duidelijk te maken hoe klein dat deel is. Daarom brengen artiesten als Kelly Clarkson, Meek Mill en boyband Why Don’t We aangepaste versies van hun hits en clips uit, waarin bijvoorbeeld een aantal van de instrumenten achterwege is gelaten of delen van de video's onzichtbaar zijn.

Atlantic Records heeft onder meer nieuw versies uitgebracht van Clarksons hit Love So Soft, Whats Poppin van Jack Harlow, Meek Mills Young Black America en Feel it Still van Portugal. The Man.

Wil jij 24/7 op de hoogte zijn van het laatste entertainment, lifestyle, crime en royalty nieuws?
Download dan nu de RTL Boulevard app!