Beeld © ANP

Selena Gomez lanceert dit jaar haar eigen make-up lijn

05 februari 2020 11:00

In navolging van celebrity's als Kim Kardashian, Kylie Jenner en Rihanna, brengt Selena Gomez (27) dit jaar haar eigen cosmeticamerk op de markt. Met haar merk 'Rare Beauty' wil de zangeres de boodschap overbrengen dat mannen en vrouwen compleet zichzelf kunnen zijn.

"Ik ben gestopt met het proberen om perfect te zijn"

Na twee jaar mag Selena Gomez eindelijk haar grote passieproject aankondigen: deze zomer ligt haar cosmeticalijn Rare Beauty (Rare is Engels voor bijzonder, red.) in de schappen van Amerikaanse Sephora filialen. Gisteren heeft ze haar volgers via Instagram Live op de hoogte gebracht. "Ik lanceer mijn eigen beautymerk en het heet Rare Beauty. Het is niet gewoon een merk, maar een lifestyle. Ik wil dat mannen en vrouwen zich comfortabel voelen."

Via Twitter heeft de beauty goeroe in de dop alvast een kleine sfeerimpressie gegeven.

Miniatuurvoorbeeld

Lees ook:

Selena Gomez: 'Ik was gelukkiger tijdens social media-pauze'

Zodra Selena haar eerste stappen in deze miljardenbusiness zet, gaat ze direct de concurrentiestrijd aan met andere cosmeticagiganten. Ze lijkt tot nu toe in ieder geval klaar voor de strijd. Binnen één dag heeft het Instagram account van het beautymerk al meer dan 1 miljoen volgers en met 167 miljoen volgers op haar eigen teller, gaat het Selena in ieder geval lukken om het merk onder de aandacht te krijgen. 

Miniatuurvoorbeeld

Ook lezen:

Selena Gomez kondigt nieuw album aan

Nederlandse fans van de zangeres slash entrepreneur moeten nog heel even geduld hebben. Hoewel Rare Beauty vanaf de zomer verkrijgbaar is in Noord-Amerika, is het pas vanaf 2021 wereldwijd verkrijgbaar. Het is de verwachting dat Selena naast make-up ook de lijn uitbreidt met onder andere parfum, haarverzorging en huidverzorgingsproducten. 

Wil jij 24/7 op de hoogte zijn van het laatste entertainment, lifestyle, crime en royalty nieuws?
Download dan nu de RTL Boulevard app!