Beeld © ANP

Anna Nooshin lanceert beautymerk: 'Maakt niet uit welk budget je hebt'

01 maart 2021 17:33

Wie denkt dat Anna Nooshin (34) in de vergetelheid is geraakt, heeft het mis. Achter de schermen is de influencer slash ondernemer druk geweest. Niet alleen opende ze in 2020 een museum, voor dit jaar heeft ze ook een groot project in petto: ze lanceert Noosh.

"We lanceren een breder merk waarbij we ook haarproducten en skincare maken. Producten waardoor je je beter wil voelen"

Anna volgt hiermee het voorbeeld van Hollywood royalty. In Amerika is het dé trend van het moment om niet je wenkbrauwen in dunne streepjes te epileren of flink wat gloss op de lippen aan te brengen, maar om als celebrity je eigen lijn op de markt te brengen. Anna heeft er geen geheim van gemaakt dat ze óók graag een beautymerk wil lanceren en nu is het dan eindelijk zover. Op social media heeft ze de eerste beelden van Noosh gedeeld. 

Miniatuurvoorbeeld

Lees ook:

Kijkers onder de indruk van Anna Nooshin in Slimste Mens

Noosh

Waar je normaal een drogisterij of parfumerie inloopt om een nieuwe mascara te scoren, pakt Anna het met haar merk anders aan. Als je haar producten wil uitproberen, meld je jezelf aan op de website voor 24,95 euro per maand. In ruil daarvoor krijg je twaalf keer per jaar beautyproducten thuisgestuurd. "Iedere maand levert Noosh je een nieuwe collectie aan glowy goodness die we met liefde hebben gemaakt samen met onze oprichtster Anna Nooshin."

"We voegen je toe aan een wachtrij", valt er verder op de website te lezen. "Waarom? Omdat we geven om duurzaamheid. De wachtrij zorgt ervoor dat we niet overproduceren. We wachten tot alle orders binnenkomen en bestellen zoveel collecties als we nodig hebben. Zodra de orders compleet zijn, verzenden we alles in één keer. Zo staan onze bestelwagens niet iedere dag voor de deur en beperken we onze ecologische afdruk tot het minimum."

Miniatuurvoorbeeld

Lees ook:

Anna Nooshin deelt haar 'indrukwekkende' work-out routine

Van alles wat ze heeft gedaan, is dit project iets waar ze het meest naartoe heeft geleefd, vertelt Anna in RTL Boulevard. "We lanceren een breder merk waarbij we ook haarproducten en skincare maken. Producten waardoor je je beter wil voelen. Het maakt niet uit welk budget je hebt. Iedereen verdient het om de producten te gebruiken." De beautyproducten zijn gemaakt in Italië, dierproefvrij en voornamelijk veganistisch. 

Wil jij 24/7 op de hoogte zijn van het laatste entertainment, lifestyle, crime en royalty nieuws?
Download dan nu de RTL Boulevard app!