Beeld © Lidl

Outfits van Lidl gaan als warme broodjes over de toonbank

02 juli 2020 12:04

Na het succes van Zeeman, McDonald's en Febo komt nu ook supermarktketen Lidl met eigen fanwear compleet met Lidl-sportsokken, badslippers, sneakers én een shirt. En dat natuurlijk allemaal voor echte Lidl-prijzen.

Wie deze zomer de blits wil maken op Camping de Achtertuin' of festival Nooit Meer Van Huis moet bij Lidl zijn. De supermarkt heeft zojuist zijn nieuwe kledinglijn gelanceerd vol met blauw-gele must-haves, waarmee jij ongetwijfeld alle aandacht weet te trekken. Het gezicht van de lijn, Tropische Sjon, laat maar al te graag zien hoe je de collectie het beste kunt stylen. Op de Instagram-pagina van Lidl showt hij met verve de sneakers, sokken, slippers en shirts van het merk.

Miniatuurvoorbeeld

Lees ook:

Famke Louise gezicht van allerlaatste FEBO-fashionlijn

Diep in de buidel hoef je niet te tasten: voor slecht 15 euro bemachtig je al een paar stoere sneakers, badslippers kosten je maar 4 euro. Laat het coronavirus zijn sporen na op je bankrekening? Dan kun je altijd nog een paar sokken bemachtigen voor één euro.

Het is overigens niet de eerste keer dat Lidl met fanwear komt. "Vorig jaar waren de Lidl-fanwear-sokken een groot succes. Daarom is de collectie dit jaar uitgebreid en daar zijn we trots op!" laat de supermarkt weten.

Miniatuurvoorbeeld

Ook leuk:

Grote run op net gelanceerde kledinglijn van Marieke Elsinga

Wie er bij wil lopen als een uithangbord voor het merk moet wel een sprintje trekken naar de winkel, want online is de collectie al bijna volledig uitverkocht. 

Dat een collectie lanceren niet altijd even makkelijk is, bewijst Maxime Meiland. De realityster werd beschuldigd van het jatten van andere ontwerpen. In deze video geeft ze duidelijkheid over haar 'gestolen' kledinglijn: 

Wil jij 24/7 op de hoogte zijn van het laatste entertainment, lifestyle, crime en royalty nieuws?
Download dan nu de RTL Boulevard app!